Welcome Everyone! Este es mi blog y espero que les parezca interesante acabo de "estrenar" imagen, asi que comenten las cosas que les gustan y las que no también, Love ya!
XOXO Oswald*
Fall/Winter 2009-10
9.07.2009
On sale now!
"El Libro Amarillo" the fall/winter 2009-10 catalogue from "El Palacio de Hierro" has arrived to the stores. I just got it and I loved it... Not too many pictures but it's ok! Just $50.00
No comments:
Post a Comment